8.04.2013

SNEAK PEEK.. MY THREE WEEKS IN BRIGHTON


BRIGHTON 2013 (my pictures) 1077
I'M BAACK! I hope you missed me , haha ;) I had such a good time in Brighton, definitely the 3 best weeks of my life! I got so many new friends, my english got better (hopefully) and I got so many amazing memories and all in all just had an wonderful time! Also, I'm so happy I didn't lose any followers while I was there, actually I gained more of them (or should I say you) , and now I have over 200 of you guys following my blog, which is absolutely amazing, so THANK YOU!
 Today's post is only going to be a sneak peak of what's coming up next, just because even though I took a ton of photos, I'm still waiting to get some more photos from other people from my course, so I can have as many photos as possible! (Like for example, I didn't took that many photos when we were in some places, but hopefully other people from my course did, and I can borrow theirs !) Anyway, hope you enjoy the photos, new post coming as soon as possible.

Moi taaas, toivottavasti kaipasitte mua ja mun postauksia, haha ;) Mun Brightonin reissu oli ihan mahtava, ja koko 3 viikkoo mitä mä vietin siellä, oli ehdottomasti parhaat kolme viikkoo mun elämästäni tähän mennessä. Sain niin paljon uusia ystäviä, mun enkku (toivottavasti) parani ja sain ihan mahottomasti uusia muistoja mitä en ikinä unohda! Eli siis ihan mahtava reissu kaikin puolin! Oon myöskin tosi ilonen siitä, että kukaan mun seuraajista ei hävinnyt (vaikka sitä pelkäsinkin ennen reissuun lähtöä) vaan päin vastoin sain teitä lisää, ja 200 seuraajaa meni kuin menikin rikki ! Joten iso kiitos siitä!
  Tän päivän postaus näyttää vain minimaalisen osan mun matkasta (ja kuvista mitä siellä otin) ihan vaan sen takia, että odottelen vielä saavani lisää kuvia mun kurssikavereilta, jotta saan mahdollisimman monta kuvaa mun postauksiin ( vaikken mitään tuhatta kuvaa niihin oo tunkemassa, mutta kuitenkin että niitä ois mahdollisimman monipuolisesti) ! Esim, en saanut kunnolla otettua kuvia kaikkialta minne mentiin, joten toivon, että saisin lainattua sitten mun kavereiden kuvia :) Mutta anyway, toivottavasti tykkäätte kuvista, uus postaus tulossa mahdollisimman pian!
BRIGHTON 2013 (my pictures) 267
BRIGHTON 2013 (my pictures) 606
BRIGHTON 2013 (my pictures) 632
BRIGHTON 2013 (my pictures) 1253
BRIGHTON 2013 (my pictures) 262
BRIGHTON 2013 (my pictures) 166
BRIGHTON 2013 (my pictures) 026

BRIGHTON 2013 (my pictures) 251
BRIGHTON 2013 (my pictures) 184
XXLINDA

14 kommenttia:

  1. So glad you had fun,Brighton is so pretty,looking forward to seeing the rest of your photos!xo

    www.silver-electrons.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I'm doing my first full travel post probably this week :) Glad to be back!

      Poista
  2. nice that you are back, wonderful pictures:)
    katiy♥

    VastaaPoista
  3. Jee, kiva kun oot taas takasin!
    Sun blogi on niin ihana. Aina ku näkee et on tullu uus postaus ni oon innoissani :)

    selinasas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti ihanasta kommentista, mustakin on tosi kiva päästä bloggailemaan taas :)

      Poista
  4. Ihania kuvia, innolla odottelen seuraavia postauksia!:) En voi uskoa että omasta kielikurssistani on jo yli kaks vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, uus postaus tulossa pian :) x

      Poista
  5. Finally you're back!
    Love the pictures.

    XOXO
    Shweghna

    www.trendymannequin.blogspot.in

    VastaaPoista
  6. Oooi ootan innolla lisää kuvia! Ihanaa, että oot tullut takaisin! ♥ Varmasti upea kokemus :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Rakastan tätä sun blogia niin paljon, niin ihana! Ja sä oot niin ylikaunis:* Hei mä oon miettinyt, ens vuodelle kans kielimatkaa ja tuo paikka kuullostais kyllä kivalta!:) Millä järjestöllä muuten menit?:)

    http://globalflawlessbeauty.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! menin STS:llä ja oli kyllä ihan huippua!

      Poista